Μια διαφήμιση για να είναι επιτυχημένη στο ραδιόφωνο πρέπει να συγκεντρώνει τα εξής χαρακτηριστικά:

Μία ραδιοφωνική διαφήμιση οφείλει να ξεχωρίσει, έτσι ώστε να προσελκύσει αλλά και να διατηρήσει το ενδιαφέρον του ακροατή. Καθώς δεν υπάρχει εικόνα να συνδυαστεί με τον ήχο, δεν υπάρχει αντίστοιχα κανένα άλλο στοιχείο που να μπορεί να βελτιώσει το τελικό αποτέλεσμα. Γι’ αυτό το λόγο και ολόκληρη η προσοχή του ακροατή πέφτει επάνω στον ήχο. Το ηχητικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι γεμάτο ζωντάνια, ενδιαφέρον και γιατί όχι χιουμοριστικό. Θα πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η ραδιοφωνική διαφήμιση να ενημερώνει τον καταναλωτή σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μία υπηρεσία.

Δεν θα πρέπει τίποτε να παραμένει ασαφές. Μέχρι το τέλος της διαφήμισης, ο ακροατής οφείλει να γνωρίζει πώς και γιατί να προμηθευτεί το διαφημιζόμενο προϊόν. Πρέπει να υπάρχει σαφώς κάλεσμα για δράση εκ μέρους των επίδοξων καταναλωτών, περιλαμβάνοντας τηλέφωνο επικοινωνίας ή ακόμη και την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Ο χρόνος μπορεί να φαίνεται περιορισμένος, αλλά στα χέρια των κατάλληλων επαγγελματιών αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Κάθε δευτερόλεπτο μετράει και το αποτέλεσμα μερικές φορές είναι απολύτως μαγευτικό.

 

  • One
  • Two

Σε ανοδική πορεία o Argolidafm.gr 103,8

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

698 446 1991

e-mail: info@argolidafm.gr

0 Comments

leave a comment